Фотографии
-
Регистрационный номер : G-RIDB [6] Самолёты на фотографии: Bell Model 427 / 429 - США - 1997
-
Регистрационный номер : G-RIDB [6] When inspecting power lines, G-RIDB is flown at between 300 and 500ft and at around 50 knots.
Самолёты на фотографии: Bell Model 427 / 429 - США - 1997
-
The nose-mounted Wescam MX-10 stabilised imaging system provides thermal imaging and full-motion HD video.
Самолёты на фотографии: Bell Model 427 / 429 - США - 1997
-
Регистрационный номер : G-RIDB [6] Bell 429 G-RIDB entered service in 2013.
Самолёты на фотографии: Bell Model 427 / 429 - США - 1997
-
Регистрационный номер : G-RIDB [6] G-RIDB is based at Turweston Airfield, but deploys around England and Wales each week.
Самолёты на фотографии: Bell Model 427 / 429 - США - 1997
-
Регистрационный номер : G-RIDB [6] The helicopter will spend up to 12 minutes inspecting a pylon.
Самолёты на фотографии: Bell Model 427 / 429 - США - 1997
-
Регистрационный номер : G-RIDB [6] Самолёты на фотографии: Bell Model 427 / 429 - США - 1997
-
The observer sits in front of a 22-inch Skyforce LCD monitor to view the images generated by the MX-10.
Самолёты на фотографии: Bell Model 427 / 429 - США - 1997
Статьи
- -
- News
- C.Kjelgaard - Keeping Score. Lufthansa Group Remodels /Commercial/
- J.Kraak - Etendard Excellence /Military/
- K.Paloulian - Desert Mirages in Europe /Military/
- K.van der Mark - Going Dutch in Spain /Military/
- M.Broadbent - Powered by the Sun /Technology/
- M.Broadbent - The Flying Linesmen /Commercial/
- N.Pittaway - Rapid Responders /Military/
- S.Santana - South America's SkyTankers /Military/