RU

/

EN
burger-menu
Поиск по сайту:
  • Регистрационный номер: G-RIDB   [6]

    Самолёты на фотографии: Bell Model 427 / 429 - США - 1997

  • Регистрационный номер: G-RIDB   [6]

    When inspecting power lines, G-RIDB is flown at between 300 and 500ft and at around 50 knots.

    Самолёты на фотографии: Bell Model 427 / 429 - США - 1997

  • The nose-mounted Wescam MX-10 stabilised imaging system provides thermal imaging and full-motion HD video.

    Самолёты на фотографии: Bell Model 427 / 429 - США - 1997

  • Регистрационный номер: G-RIDB   [6]

    Bell 429 G-RIDB entered service in 2013.

    Самолёты на фотографии: Bell Model 427 / 429 - США - 1997

  • Регистрационный номер: G-RIDB   [6]

    G-RIDB is based at Turweston Airfield, but deploys around England and Wales each week.

    Самолёты на фотографии: Bell Model 427 / 429 - США - 1997

  • Регистрационный номер: G-RIDB   [6]

    The helicopter will spend up to 12 minutes inspecting a pylon.

    Самолёты на фотографии: Bell Model 427 / 429 - США - 1997

  • Регистрационный номер: G-RIDB   [6]

    Самолёты на фотографии: Bell Model 427 / 429 - США - 1997

  • The observer sits in front of a 22-inch Skyforce LCD monitor to view the images generated by the MX-10.

    Самолёты на фотографии: Bell Model 427 / 429 - США - 1997