RU

/

EN
burger-menu
Поиск по сайту:
  • Регистрационный номер: NC14205   [7]

    Darden operates his Dolphin from a nearby lake at his Lexington, South Carolina, home.

    Самолёты на фотографии: Douglas Dolphin / RD / OA-4 - США - 1930

  • Регистрационный номер: NC14205   [7]

    Colgate Darden about to pull his Dolphin off the water - normally NC14205 takes 30-40 seconds to unstick.

    Самолёты на фотографии: Douglas Dolphin / RD / OA-4 - США - 1930

  • Регистрационный номер: NC14205   [7]

    On 58 per cent power NC14205 cruises at 95kt, burning 46gal an hour.

    Самолёты на фотографии: Douglas Dolphin / RD / OA-4 - США - 1930

  • Регистрационный номер: NC14205   [7]

    With Dunlops dangling Darden approaches at 70kt and lands the amphibian at 50kt.

    Самолёты на фотографии: Douglas Dolphin / RD / OA-4 - США - 1930

  • Регистрационный номер: NC14205   [7]

    Taking off from grass uses up 1,000ft. Darden normally climbs the Dolphin away at 70kt at 300 to 400ft/min.

    Самолёты на фотографии: Douglas Dolphin / RD / OA-4 - США - 1930

  • Регистрационный номер: NC14205   [7]

    Two photographs showing the cockpit instrumentation. Most of it, including the throttles, is carried on the overhead panel.

    Самолёты на фотографии: Douglas Dolphin / RD / OA-4 - США - 1930

  • Регистрационный номер: NC14205   [7]

    The Dolphin’s passenger cabin, looking towards the cockpit. Note the wing spar passing across the roof.

    Самолёты на фотографии: Douglas Dolphin / RD / OA-4 - США - 1930