RU

/

EN
burger-menu
Поиск по сайту:
  • Регистрационный номер: F-WAVA   [3]

    The prototype Armagnac, F-WAVA. It made its first flight on April 2,1949, from Toulouse.

    Самолёты на фотографии: Sud-Est Armagnac / SE.2010 - Франция - 1949

  • Регистрационный номер: F-BAVD

    Еhe clean lines, deep fuselage and scarcity of cabin windows are all apparent in this view of TAl’s Armagnac, F-BAVD.

    Самолёты на фотографии: Sud-Est Armagnac / SE.2010 - Франция - 1949

  • Регистрационный номер: F-WAVD

    F-WAVD (F-BAVD) was one of the four Armagnacs operated by TAI.

    Самолёты на фотографии: Sud-Est Armagnac / SE.2010 - Франция - 1949

  • Регистрационный номер: F-WAVA   [3]

    The prototype S.E.2010 Armagnac in late 1948.

    Самолёты на фотографии: Sud-Est Armagnac / SE.2010 - Франция - 1949

  • Регистрационный номер: F-WAVC

    F-WAVC was one of seven Armagnacs used by SAGETA to operate a supply route between Toulouse and Saigon via Beirut, Karachi and Calcutta. All seven were in operation by the end of July 1954.

    Самолёты на фотографии: Sud-Est Armagnac / SE.2010 - Франция - 1949

  • Регистрационный номер: F-WAVA   [3]

    The prototype Armagnac in Air France livery and with the wide-span flaps lowered.

    Самолёты на фотографии: Sud-Est Armagnac / SE.2010 - Франция - 1949

  • High-density seating in the main cabin of an Armagnac. The height of the cabin was dictated by the original requirement for three tiers of sleeping berths.

    Самолёты на фотографии: Sud-Est Armagnac / SE.2010 - Франция - 1949

  • Регистрационный номер: F-BAVE

    KEITH WOODCOCK’S painting shows one of the S.E.2010 Armagnacs operated by TAI.

    Самолёты на фотографии: Sud-Est Armagnac / SE.2010 - Франция - 1949