Поиск по сайту:
Фотографии
-
This view clearly shows nose (above the radome) and side (stub wings) antennae which are presumably for the EC-130V's AN/ALR-73 electronic support measure system.
Самолёты на фотографии: Lockheed EC-130 - США - 1976
-
From an altitude of 30,000ft, the AN/APS-145 AEW radar is claimed to be capable of detecting aircraft at ranges of approximately 480km.
Самолёты на фотографии: Lockheed EC-130 - США - 1976
-
Design of the rotodome support was largely determined by the requirement to minimise structural modification to the aircraft.
Самолёты на фотографии: Lockheed EC-130 - США - 1976
-
В версии EC-130V сочетаются возможности самолета ДРЛОиУ E-2C Hawkeye с продолжительностью полета C-130. После исключения из состава Береговой охраны США один EC-130V1 октября 1 993 года передали ВВС США для использования в секретной "черной программе". По слухам его применяли для мониторинга полета крылатых ракет в 6545-й испытательной эскадрилье на базе ВВС Хилл, Юта. Позднее самолет отправили в Центр восстановления, технического обслуживания и ремонта.
USCG's high visibility red and white colour scheme is equally effective over water or against a sky background.Самолёты на фотографии: Lockheed EC-130 - США - 1976
-
Three-man mission operator station is mounted on a pallet for ease of installation and removal.
Самолёты на фотографии: Lockheed EC-130 - США - 1976
Статьи
- Airscene Headlines
- Cargo and Freight Aircraft
- Fighter A to Z
- Talkback
- A.Pearcy - Always Ready
- B.van der Klaauw - Going Dutch - the Aviolanda story
- D.Reade - Frisbee Hercules
- G.Endres - The World's Cargo Business
- G.Holdanowicz, W.Matusiak - Farewell to Lims /Veteran & Vintage/
- G.Jones - Miami Challenge
- J.Fricker - Mirage might have beens
- R.Niccoli - Multi-mission Stormo
- R.van Woezik - Hellenic Helicopters