RU

/

EN
burger-menu
Поиск по сайту:
Предыдущая статья в серии: Air International 2011-02 - D.Carrara - Big Wing Beauties. NASA's WB-57Fs. /Technology/
Следующая статья в серии: Air International 2011-03 - J.Lake - Stealthy Super Hornet /Technology/
  • Регистрационный номер: N525SA   [3]

    Sikorsky's X2's co-axial rotors are designed to deliver speed and performance advantages without the complexity and additional structural weight inherent in tilt rotors.

    Самолёты на фотографии: Sikorsky X-2 / S-97 Raider - США - 2008

  • Регистрационный номер: N525SA   [3]

    Самолёты на фотографии: Sikorsky X-2 / S-97 Raider - США - 2008

  • Регистрационный номер: N525SA   [3]

    The X2 uses a six blade propeller, known as a propulsor, to relieve the main rotor from providing the majority of forward thrust.

    Самолёты на фотографии: Sikorsky X-2 / S-97 Raider - США - 2008

  • X2 attack version.

    Самолёты на фотографии: Sikorsky X-2 / S-97 Raider - США - 2008

  • Sikorsky outlined a concept design of a flying crane for the US Army's Joint Heavy Lift project. Sikorsky outlined a concept design of a flying crane for the US Army's Joint Heavy Lift project.

    Самолёты на фотографии: Sikorsky X-2 / S-97 Raider - США - 2008

  • Sikorsky also produced a concept design of a high-speed lifter, one of two under the US Army's Joint Heavy Lift project.

    Самолёты на фотографии: Sikorsky X-2 / S-97 Raider - США - 2008

  • Unmanned version of the X2.

    Самолёты на фотографии: Sikorsky X-2 / S-97 Raider - США - 2008