RU

/

EN
burger-menu
Поиск по сайту:
Предыдущая статья в серии: Aeroplane Monthly 1989-10 - J.Stroud - Wings of Peace
Следующая статья в серии: Aeroplane Monthly 1989-12 - J.Stroud - Wings of Peace
  • Регистрационный номер: I-ELIO

    The prototype Fiat G.18 with original fin and rudder. It became I-ELIO.

    Самолёты на фотографии: FIAT G.18 - Италия - 1935

  • Регистрационный номер: I-ERME

    I-ERME, the third Fiat G.18 V.

    Самолёты на фотографии: FIAT G.18 - Италия - 1935

  • Регистрационный номер: I-EION

    I-EION, the fifth G.18 V, arrives at Croydon in 1938 or 1939 from Turin and Milan via Paris.

    Самолёты на фотографии: FIAT G.18 - Италия - 1935

  • Регистрационный номер: I-ETNA

    I-ETNA was the third and last G.18.

    Самолёты на фотографии: FIAT G.18 - Италия - 1935

  • The G.18 Vs carried their type designation and the Avio Linee Italiane badge on their noses.

    Самолёты на фотографии: FIAT G.18 - Италия - 1935

  • Looking aft through the cabin of a G.18 V.

    Самолёты на фотографии: FIAT G.18 - Италия - 1935

  • KEITH WOODCOCK'S painting shows the first Fiat G.18 V, with Avio Linee Italiane markings.

    Самолёты на фотографии: FIAT G.18 - Италия - 1935

  • Регистрационный номер: I-VEGA

    The APR.2, in Avio Linee Italiane livery, in this view has a superficial similarity to the Airspeed Envoy.

    Самолёты на фотографии: FIAT APR.2 - Италия - 1935

  • Регистрационный номер: I-FIAT   [2]

    The G.2 in its second form with inline Fiat A.60s.

    Самолёты на фотографии: FIAT G.2 - Италия - 1932

  • Регистрационный номер: I-FIAT   [2]

    The G.2 as the G.2/3 with Fiat A.54 seven-cylinder radials.

    Самолёты на фотографии: FIAT G.2 - Италия - 1932

  • The Fiat G.2 in its original form, with de Havilland Gipsy IIIs.

    Самолёты на фотографии: FIAT G.2 - Италия - 1932