Фотографии
-
Самолёты на фотографии: Miles Falcon M.3 / Hawcon M.6 - Великобритания - 1934
-
SMITH INSTRUMENTS and "HUSUN" COMPASS are standard equipment on the MILES FALCON.
Самолёты на фотографии: Miles Falcon M.3 / Hawcon M.6 - Великобритания - 1934
-
Самолёты на фотографии: Miles Falcon M.3 / Hawcon M.6 - Великобритания - 1934
-
Самолёты на фотографии: Bristol Bulldog - Великобритания - 1927
-
BULLDOG MARK IV. SINGLE SEATER GENERAL PURPOSES DAY AND NIGHT FIGHTER.
Самолёты на фотографии: Bristol Bulldog - Великобритания - 1927
-
Самолёты на фотографии: Handley Page Heyford / H.P.38 / H.P.50 - Великобритания - 1930
-
Регистрационный номер: K3586 THE HAWKER HIGH-SPEED "FURY" modified since its last appearance in public. A later type engine has been fitted and the performance shows a marked increase.
Самолёты на фотографии: Hawker Fury - Великобритания - 1931
-
Регистрационный номер: K4105 ViCKERS "VINCENT" General Purpose Machine
Самолёты на фотографии: Vickers Vincent / Type 266 - Великобритания - 1932
-
Регистрационный номер: K3560 THE Saro A.27 Flying Boat (Pegasus Engines), illustrated herewith is now in production for the British Air Ministry. Besides the Service type Flying Boats, Saro products include a range of Amphibians adaptable for practically every requirement of civil or service aviation.
Самолёты на фотографии: Saunders-Roe London / A.27 - Великобритания - 1934
-
Самолёты на фотографии: Supermarine Stranraer - Великобритания - 1934
-
Регистрационный номер: G-ACRN THE NEW AVRO 652
Самолёты на фотографии: Avro Anson / Type 652 - Великобритания - 1935
-
THE VICKERS "VILDEBEEST." Fitted with a "Bristol" Pegasus Engine for use either as a bomber or torpedoplane, this aircraft is notable for its weight-carrying capabilities, the disposable load being nearly two tons. The Pegasus-engined "Vildebeest" is in full production in the establishment of Messrs. Vickers (Aviation) Ltd., Brooklands, and has been adopted as standard equipment by the Royal Air Force and by the Government of New Zealand. Already several squadrons operating in various parts of the world are equipped with this machine.
Самолёты на фотографии: Vickers Vildebeest / Type 132 - Великобритания - 1928
-
Самолёты на фотографии: Vickers Valentia - Великобритания - 1934
-
Регистрационный номер: G-ACZT [2] Было построено 37 самолетов Eagle 2, первым был G-ACZT. Этот самолет был оборудован в варианте "люкс".
Самолёты на фотографии: British Klemm BK-1 Eagle - Великобритания - 1934
-
Регистрационный номер: G-ACZT [2] Самолёты на фотографии: British Klemm BK-1 Eagle - Великобритания - 1934
-
Самолёты на фотографии: De Havilland Comet / D.H.88 - Великобритания - 1934
-
Регистрационный номер: G-ACVJ Самолёты на фотографии: Airspeed Envoy / AS.6 - Великобритания - 1934
-
Самолёты на фотографии: Airspeed Envoy / AS.6 - Великобритания - 1934
-
For the new Avro four-engined monoplane specially built for the Viceroy of India, complete Marconi equipment was selected. This is the combined medium and short wave transmitting and receiving apparatus, Type A.D. 37/38, with Marconi "homing" device, as adopted by Imperial Airways for their "Atalanta" class aeroplanes operating on the Indian and African air routes, and by Qantas Empire Airways, South African Airways, and Lineas Aereas Postales Espanolas.
Самолёты на фотографии: Avro Type 642 - Великобритания - 1933
-
Самолёты на фотографии: De Havilland Leopard Moth / D.H.85 - Великобритания - 1933
-
Регистрационный номер: DG454, G-ABTM, VT-AEG The Imperial Airway's Liner Aurora of the Atalanta class about to leave Akyab, Burma.
Самолёты на фотографии: Armstrong Whitworth Atalanta / A.W.15 - Великобритания - 1932
-
Самолёты на фотографии: General Aircraft Monospar ST-4 - ST-12 - Великобритания - 1932
-
Регистрационный номер: G-ACYK Самолёты на фотографии: Spartan Cruiser - Великобритания - 1932
-
Самолёты на фотографии: Short Scylla / L.17 - Великобритания - 1934
Статьи
- Flight
- Flight Advertisements