Фотографии
-
Регистрационный номер: K4303 FAIREY "BATTLE" THE NEW ULTRA HIGH SPEED TWO-SEATER MEDIUM BOMBER FITTED WITH ROLLS-ROYCE ENGINE
Самолёты на фотографии: Fairey Battle - Великобритания - 1936
-
Регистрационный номер: G-ADLC Miles "Falcon"
Самолёты на фотографии: Miles Falcon M.3 / Hawcon M.6 - Великобритания - 1934
-
Самолёты на фотографии: Blackburn Shark / B-6 - Великобритания - 1933
-
The first of the new Saro "Londons"
Самолёты на фотографии: Saunders-Roe London / A.27 - Великобритания - 1934
-
Регистрационный номер: K5257 A Saro "London" In the huge doorway of the erection shops. Slipway in foreground
Самолёты на фотографии: Saunders-Roe London / A.27 - Великобритания - 1934
-
The Main Shop devoted to erection of machines
Самолёты на фотографии: Saunders-Roe London / A.27 - Великобритания - 1934
-
Самолёты на фотографии: Bristol Bombay / Type 130 - Великобритания - 1935
-
Регистрационный номер: G-AECJ Самолёты на фотографии: De Havilland Tiger Moth / D.H.82 - Великобритания - 1931
-
Регистрационный номер: G-ADMY British Continental Airways' D.H.86A G-ADMY, St. George
Самолёты на фотографии: De Havilland Express Air Liner / D.H.86 - Великобритания - 1934
-
Самолёты на фотографии: De Havilland Express Air Liner / D.H.86 - Великобритания - 1934
-
Самолёты на фотографии: De Havilland Express Air Liner / D.H.86 - Великобритания - 1934
-
Самолёты на фотографии: General Aircraft Monospar ST-25 Universal - Великобритания - 1935
-
Регистрационный номер: VH-AJM Самолёты на фотографии: Heston Phoenix - Великобритания - 1935
-
Interior of the hull of a Short Bros. "Empire" flying boat under construction.
Самолёты на фотографии: Short Empire / S.23 - Великобритания - 1936
-
Регистрационный номер: D-EFEI, D-EFOI, D-EGSY BUCKER JUNGMANN the ideal aircraft for military training, fully licensed for all aerobatics, 80 h.p. engine only, therefore inexpensive in purchase and running.
Самолёты на фотографии: Bucker Bu.131 Jungmann - Германия - 1934
-
Самолёты на фотографии: Stinson Reliant - США - 1933
-
Регистрационный номер: G-AAXD Самолёты на фотографии: Handley Page H.P.42 / H.P.45 - Великобритания - 1930
-
SERVICE CEILING WITH FULL LOAD 24,000 FEET. Although it is not usual to fly at such high altitudes in Europe, a service ceiling, at such a height does ensure that the Envoy Series II at normal altitudes has a very good performance with a rate of climb and single engine performance which gives a wide safety margin in cases of emergency.
Самолёты на фотографии: Airspeed Envoy / AS.6 - Великобритания - 1934
-
The Envoy Series II has ample power for operating from aerodromes situated at high altitudes. For instance, at 6,000 feet with Cheetah IX engines, the take-off run, in a 5 m.p.h. wind, is approximately 300 yards, whilst if one engine should cut out at this height, the aircraft will still climb on full load at the rate of 50 feet per minute. The safety margin of the Envoy Series II is, therefore, very high, and is another factor of interest to Airline Operators.
Самолёты на фотографии: Airspeed Envoy / AS.6 - Великобритания - 1934
-
Самолёты на фотографии: Airspeed Envoy / AS.6 - Великобритания - 1934
-
Самолёты на фотографии: Bristol Type 142 Britain First / Type 143 - Великобритания - 1935
-
Самолёты на фотографии: Blackburn B-2 - Великобритания - 1931
-
Регистрационный номер: G-ADDT Самолёты на фотографии: Short Scion / S.16 - Великобритания - 1933
-
Roomy cabin interior of the Pobjoy-Short "Scion"
Самолёты на фотографии: Short Scion / S.16 - Великобритания - 1933
-
Самолёты на фотографии: General Aircraft Monospar ST-18 Croydon - Великобритания - 1935
-
In the cabin of the S.T.18, looking forward. The bulkhead which separates the cabin from the pilots' cockpit is the only one.
Самолёты на фотографии: General Aircraft Monospar ST-18 Croydon - Великобритания - 1935
Статьи
- Flight
- Flight Advertisements