Поиск по сайту:
Фотографии
-
АНТ-9 "Чайка" (борт URSS-D308) и Ju 52/3m общества воздушных сообщений "Дерулюфт" на аэродроме в Кеигсберге
Deruluft’s ANT-9 Chaika at Tempelhof Airport, Berlin, in company with one of the airline’s Junkers-Ju 52/3ms (right).Самолёты на фотографии: Junkers Ju.52/3m - Германия - 1931Туполев АНТ-9 / ПС-9 - Россия - 1929
-
This view of the ANT-20bis, in company with two fighters, shows off the aircraft's vast wing area.
Самолёты на фотографии: Туполев АНТ-20 Максим Горький - Россия - 1934
-
Самый большой советский самолет 30-х годов - АНТ-20 "Максим Горький" имел восемь моторов М-34Р
The ANT-20 Maksim Gorkii photographed in August 1934. There are four PS-9s in the background.Самолёты на фотографии: Туполев АНТ-20 Максим Горький - Россия - 1934Туполев АНТ-9 / ПС-9 - Россия - 1929
-
The figures in the picture emphasize the size of the ANT-20 Maksim Gorkii.
Самолёты на фотографии: Туполев АНТ-20 Максим Горький - Россия - 1934
-
The ANT-20bis (PS-124) SSSR- L760.
Самолёты на фотографии: Туполев АНТ-20 Максим Горький - Россия - 1934
-
View from the ANT-20bis showing the starboard engine installation, mainwheel spat and engineer’s position.
Самолёты на фотографии: Туполев АНТ-20 Максим Горький - Россия - 1934
-
KEITH WOODCOCK'S painting shows the ANT-20bis (PS-124) SSSR-L760 which operated some Aeroflot services.
Самолёты на фотографии: Туполев АНТ-20 Максим Горький - Россия - 1934
-
Aeroflot ANT-35 URSS-M134 photographed in the USSR. This is almost certainly an ANT-35bis. Aircraft and buildings in the background on the left have been censored.
Самолёты на фотографии: Архангельский, Туполев ПС-35 / АНТ-35 - Россия - 1936
-
Aeroflot ANT-35 URSS-M131 at Bromma Airport, Stockholm. This was almost certainly an ANT-35bis.
Самолёты на фотографии: Архангельский, Туполев ПС-35 / АНТ-35 - Россия - 1936
-
Deruluft's Whirlwind-powered ANT-9 Chaika on skis. The board beneath the front cabin window denotes the route as Moskau-Berlin.
Самолёты на фотографии: Туполев АНТ-9 / ПС-9 - Россия - 1929
-
An M-17 powered PS-9.
Самолёты на фотографии: Туполев АНТ-9 / ПС-9 - Россия - 1929
-
The prototype ANT-9, with Titan engines, at Croydon on July 31,1929.
Самолёты на фотографии: Туполев АНТ-9 / ПС-9 - Россия - 1929
-
The ANT-14 as URSS-N1001 at Baneasa Airport, Bucharest, in about 1935.
Самолёты на фотографии: Туполев АНТ-14 Правда - Россия - 1931
-
The ANT-14 on skis with all the engines cowled.
Самолёты на фотографии: Туполев АНТ-14 Правда - Россия - 1931
-
The ANT-14 in its original form, photographed on August 15, 1931, the day after its first flight.
Самолёты на фотографии: Туполев АНТ-14 Правда - Россия - 1931
-
Part of the cabin of the ANT-14.
Самолёты на фотографии: Туполев АНТ-14 Правда - Россия - 1931
Статьи
- -
- Auster AOP.9 XR241/G-AXRR /Preservation Profile/
- Personal album. Civil
- Personal album. Military
- Skywriters
- Spitfire Notebook (4)
- A.Lumsden - Take a card (5)
- C.Sloat - CAF's "Son-of-a-Bitch 2nd Class"
- D.Sparkes - Lost weekend
- H.Levy - Rawdon's unwanted trainer
- H.Woodman - The origins of aerial bombardment (9)
- J.Meadows - Flying for fun (3)
- J.Stroud - Wings of Peace
- M.Oakey - Grapevine
- P.Jarrett - Nothing ventured... (5)
- P.Kucera - Czech fifties (1)
- R.Anthoine - No shots, please - we're British (1)